بهینه سازی وب سایت ( سئو )

بهینه سازی وب سایت ( سئو )

مهمترین کار بعد از طراحی وب سایت بهبود رتبه گوگل برای وب سایت است. که هرگاه کاربران اینترنت مطلبی را در مورد محصولات و خدمات ما جستجو می کنند بتوانند وب سایت ما را در صفحه اول گوگل مشاهده کنند.

مرکز طراحی و مهندسی آرنیکا یکی از خدماتی که مشتریان خود ارائه می دهد بهبود رتبه گوگل وب سایت مشتریان خود هست . که به نظر طراحان سایت رتبه گوگل مهمتر از طراحی وب سایت است چون قدم اول برای معرفی این است که سایت شما را کاربران بتوانند به راحتی پیدا کنند . این کار درست همانند این است که یک مغازه را ما در خیابان اصلی شهر احداث کنیم و یک مغازه را در یکی از نقاط دور افتاده و در کوچه های فرعی احداث کنیم. به نظر شما مشتری کدام مغازه بیشتر است؟

ما در آرنیکا دقیقا همین کار را میکنیم و سایت شما را همانند مغازه خیابان اصلی به کاربران اینترنتی نمایش میدهیم و به صورتی عمل خواهیم کرد که کاربران اینترنتی هر مطلبی را که در مورد فعالیت های شما در اینترنت جستجو می کنند بتوانند وب سایت شما را در همان ابتدای لیست گوگل مشاهده کنند و به این صورت بازدید سایت شما به صورت خیره کننده ای بالا می رود و می توانید به راحتی محصولات خود را به دنیای پیرامون خود معرفی نمایید.